Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 10 maj 2007

Jaha godmorgon igen ifall någon är uppe redan.

Av Filifjonkan - 10 maj 2007 06:34

Kaffet puttrar i köket en smörgås är bredd med tomater på  och ett salladsblad inunder tomaten. och Filifjonkan har fått fart på blodomloppet igen tror att vitminerna gör susen i ett trött kontor på morgonen.
Torsdag igen veckan snart slut som det brukar då måndag torsdag fredag lördag Söndag. Börjar känns mig säker på att veckan faktiskt bara har 5 veckodagar,,. Vädret ser inte så lovande ut för idag men det kan ju slå om...så hav förtröstan..Nu är det kaffe sen lite morgongympa.

 
 
Ingen bild

coz

10 maj 2007 06:46

God morgon!
Vaknade vid fem.
(Lite sämre natt)
Ha en bra dag!
coz

 
helga

helga

10 maj 2007 08:17

Härligt med kaffetåren och en mogongympa. Lycka till med det!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

10 maj 2007 08:44

Godmorgon Coz.man tackar och tråkigt du sovit illa men ibland blir ju nätterna sådana
Helga. Vad vore livet utan kaffe? Jo Nada...

http://filifjonkan-se

 
Hannele

Hannele

10 maj 2007 09:06

Morning, idag har jag tid att sitta ner en stund, om det finns något kaffe kvar..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
akson

akson

10 maj 2007 09:09

Morning!
Sovit gott och länge idag, fast jag är trött ändå (kan bero på att jag inte fått i mig något kaffe ännu).
Kan bara instämma att det snart äntligen är FREDAG!!! Yippie! ledig två långa sköna dagar.

http://akson.wordpress.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

10 maj 2007 10:02

Morrn Hannele:Varsågod ta en kopp du ta påtår med så trevligt med ditt sällskap.Vi kan prata om ditt berg det är så härligt..
Akson:Vad skönt att du fick sova ordentligT.Ja jag förstår att du gillar att fredagen står i farstubron det gör man när man har jobbat,

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards