Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 27 maj 2007

Ettårsjubileum hos Filifjonkan

Av Filifjonkan - 27 maj 2007 08:59

2699 Blogar har Filifjonkan skrivit sen exakt ett år tillbaks.
den 27 maj 2006 kl 18:48 lade Filifjonkan ut sin första testblogg... för att se om man kunde få med grejorna.
Det fick man! Sen har det rullat på   med 7,39 bloggar om dagen om man delar summan i 365 dagar.Det har varit ett trevligt år.Man har lärt "bloggkänna" en väldig massa ny människor. Många finns ännu kvar som dök upp i början . Många har försvunnit. Men det har varit alltigenom trevligt detta med bloggeriet. Så idag blir det en tårta att ta en bit av den som vill.


(I morgon skall jag berätta om min Sthlmsresa men inte idag. Det är ett sorgligt kapitel  och det får bli då idag firar vi!)

 
 
Hannele

Hannele

27 maj 2007 10:46

Grattis på ettårsdagen och tack för tårtan, ska vidare till min mor och äta mer tårta ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
helga

helga

27 maj 2007 10:57

Grattis på ettårsdagen och välkommen tillbaka, vilken duktig son du har som skötte bloggen.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

27 maj 2007 11:12

Hannele: Varsågod, tror din mor blir glad då!
Helga: Tack för rara ord ja jag är så lyckligt lottad med en sådan son Han bjuder på överraskningar ofta.

 
Ingen bild

"S"

27 maj 2007 11:13

Grattis på både Mors Dag och 1 års dagen.

 
akson

akson

27 maj 2007 12:46

Grattis på ettårsdagen!
Och välkommen tillbaks, du har varit saknad. Men ibland inträffar saker i verkliga livet som går före allt annat. Din son skött bloggen på bästa sätt under din frånvaro.

http://akson.wordpress.com

 
Ingrid E

Ingrid E

27 maj 2007 12:51

GRATTIS på ettårsdagen. Visst är det kul att blogga! Du är dessutom kunnig med massor av effekter som gör din sida mycket levande.

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Pia Puma

Pia Puma

27 maj 2007 14:51

Grattisönskningar från mig med. Hoppas du får en trevlig dag o att du uppskattade båtturen hos mig;)

http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

27 maj 2007 18:34

Jag har också ett sorgligt kapitel som pågår i mitt liv just nu. Kram

 
Ingen bild

Avataria

27 maj 2007 19:38

Åh, kära Fjonka....min fågel av hopp flyger med din sorgefågel, nära nog för att finnas där när livet vänder. Tänker på dig, Fjonka!

 
Ingen bild

Znogge

27 maj 2007 19:44

Grattis på ettårsdagen! Fira nu ordentlige;-))

 
Filifjonkan

Filifjonkan

27 maj 2007 19:55

S: Man får tacka
Akson:Blir sonen glad att höra tror han läser kommentarerna
Ingrid E:Ja blogga är kul man gör så gott man kan
Pia Puma:Ja det var en strålande tur på båten en så vacker dag som du bjöd på.
Husfrun.Ojoj Ja du man vet inte vad livet skall bjuda en på man får ta det som det kommer men ibland är det tufft. Håll i som jag brukar säga.
Avatari:Å så snällt sagt av dig värmer i hjärtat
Znogge:Tackat så mycket Znogge hoppas du tyckte tårtan smakade bra! :)

http://filifjonkan-se

 
curlingmormor

curlingmormor

27 maj 2007 23:20

Grattis till 1-årsdagen, tog mig faktiskt en liten tårtbit och den var riktigt god måste jag säga!!!!
Kramizzzz

http://wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

27 maj 2007 23:26

GRATTIS GRATTIS på 1-Års-Dagen,tänk att det är så längesedan den här trevliga bloggen startade.

 
Ingen bild

Fru Fundersam

27 maj 2007 23:44

Grattis storbloggaren!!! Och tack för tårtan. (Hann inte in förrän nu.)

Ger en cyber-klapp på kinden och hoppas att den värmer litet, mitt i ledsnaden över annat som tynger.

 
Ingen bild

Filifjonkan

28 maj 2007 00:06

Curlingmormor:Vad bra att du tog dig en bit tårta det sägs att smaken var bra.
Dzorfi:Tackar ja på pricken ett år har gått var är tiden var tar all använd tid vägen då?
Fru Fundersam: Ja men tack för din klapp den värmer ett litet fruset hjärta ikväll tackar..

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

28 maj 2007 08:41

Oj,.... 1 år!
Det är många känslor och tankar och nedpräntade ord och bilder, det...Ett JÄTTEGRATTIS på 1-årsdagen!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tant Tagg

28 maj 2007 10:56

Jag sällar mig till gratulanterna och tar för mig av tårtan!

 
Ingen bild

Filifjonkan

28 maj 2007 12:15

GerdaThyra: ja visst är det det,,tiden den går.
Tant Tagg: å man tackar och ta du en stor bit tårta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards