Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Filifjonkan väljer väg..

Av Filifjonkan - 9 augusti 2007 17:23

Förr eller senare kommer man alltid till ett vägskäl. Fråga är vilkenvägskäl väg man skall ta ? Den breda eller rätta? Här valde Filifjonkan för ett tag sedan..

Vi kom på avvägar kan man säga .


 
 
Hannele

Hannele

9 augusti 2007 17:32

Jag kan vara kartläsare åt Filijonkan på nästa resa, jag lovar inte att vi kommer fram rätt, men roligt kommer vi ha :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

9 augusti 2007 17:50

Vägval är sälla lätta! Det finns så många om och kansken och utifallattar att väga in och ta hänsyn till

http://undercover.bloggagratis.se

 
helga

helga

9 augusti 2007 18:41

Hej!! Lilla Filifjonkan - det var längesedan!! Hoppas du mår bra! Tack för dna gulliga kommentarer. Nu ska det bli mer ordning på mitt bloggande igen. Kramis!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
maria

maria

9 augusti 2007 18:44

Så Filifjonkan är lite vilse hon med ibland... Det är knepigt det där med alla vägkors som finns i alla olika sammanhang och alla går det att komma på avvägar på... Sån tur att fjonkan hittade hem igen i alla fall och kan vägen till nästa resa... Ha en god kväll nu

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
trollpackan funderar länge

trollpackan funderar länge

9 augusti 2007 18:46

Jag skulle föreslå den rätta...måste ju vara det lättaste*fniss*. Tur att du kom till rätta till slut, så vi kan läsa om dina äventyr!

http://trollpackan

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

9 augusti 2007 19:36

Två km till alla tre ställena! Men vilken skylt ska jag rätta mig efter om jag nu från Stockholm tar en liten omväg föratt bjudas på färdvägskaffe! Tjo hopp på dig och en kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

9 augusti 2007 19:44

Hannele..jaha vad bra..tänker på fe finska racerförarna de klarar sig fint med sina vägläsare så jag tror att läser du skyltarna så kommer vi nog fram förr eller senare,,fnissar.
Helga: Men välkommen hem Helga så skönt det har varit tomt borti det hörnet för länge nu..
Maria: Ja ibland blir man vilse i många avséenden vägval och tankeval..Jodå man tar sig hem kanske med lite omvägar men ändå hem..gps är snart på sin plats.
Trollpackan: Aha så du tycker den rätt är bäst det ligger en del i dina tankegångar där...ja äventyr har man ibland fast ofta är dagarna en jämn lunk

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

9 augusti 2007 19:46

Smeden Bengt. Filifjonkan bor inte alls där på någon av de vägarna inte ens inom 5 mils radie åt alla håll så det blir nog knepigt.

 
Smeen Bengt

Smeen Bengt

9 augusti 2007 22:13

Det begriper jag väl. Det verkar som du trodde att jag trodde du bodde där! Kram!
Jag får väl luras som du gör ibland? Kommer och säger god natt och ser om det är efter du stängt ner! Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Ingen bild

coz

11 augusti 2007 07:22

Kan förstå att det är klurigt.
Tjejer vet ju inte ens vad de skall ha
på sig varje dag.
Men det enda man MÅSTE göra i livet
är att VÄLJA.
(Och för tjejor kan det bli övermäktigt ibland.
Rätta mig inte om jag har fel.
Hade!
coz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards