Filifjonkans värld

Alla inlägg den 1 juni 2006

Av Filifjonkan - 1 juni 2006 19:44

Kan någon säga mig..Varför har prästerna i alla religioner långa kappor och långa spetsklänningar utstyrda med guld och silverprål? Varför har de strutmössor?Blir de mer religiösa eller trovärdiga i dessa pråligheter?Karlar i prål och spets? Det rimmar inte alls för min del!Möjligen skulle jag tycka att svarta kappan o skjortan med ett kors på kan vara på sin plats men inte det övriga!Vem har hittat på det? Skulle inte tro att det var Jesus i alla fall!Med risk för att få alla Sveriges kyrkliga på mig nu så måste jag säga att de är lika utklädda som de med avvikande sexualdrift alltså de som klär sig i kvinnokläder och dem fördömer ju prästerskapet? Varför klär prästerna sig likadant som kvinnor då? Och varför vägrar de pästviga kvinnor med? Så vitt jag vet så har klänningen varit kvinnors plagg i evighet amen. Tycker det luktar dubbelmoral härvid faktiskt.

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards