Filifjonkans värld

Alla inlägg den 7 juni 2006

Av Filifjonkan - 7 juni 2006 21:40

Jo ,jag tackar jag,,,Denna generation av folkhemmets förlorare jag talar om ungdomen....Nu blir det väl världskrig men det är ett kapital som är illa förvaltat av samhället,,,eller snarare föräldrarna och eller av dem själva,Ingen respekt ..det vet de inte vad det är numera.Föräldrar som låter sin barn leva tokig i affärer skrika o gapa och slå. Föräldrar som inte orkar, föräldrar som skiljer sig super och slåss knarkar till och med mördar framför ögonen på sitt kommande kapital,Inte undra på de går ut på gator och torg och fullständigt massakrerar det mesta i sin väg,Bänkar blomlådor gatans skyltar folk bilar de klottrar och våldtar och stjäl,Ungdomarna faller fritt,,,Hur skall de kunna fortsätta förvalta Sverige i framtiden,,Gud hjälpe oss eller skall man kanske rikta den bönenneråt i stället..F,n hjälpe oss ja jag vet faktiskt inte längre,:/

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards