Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 26 november 2006

Bloggen har besök av troll

Av Filifjonkan - 26 november 2006 17:37

Som ni ser så har vi besök igen

 
 
Ingen bild

marie

26 november 2006 19:57

Hallå! Jag tycker Fjonkan ska lägga ut kommentarer även om folk är dumma! Vi alla andra ställer upp och försvarar Fjonkan så testarna ryker! Så det så! Om inte annat så gör Alma det! Minsann!!!!

 
Ingen bild

Mariiia

26 november 2006 22:41

Oj! Nu har jag missat en hel del! Nä fy vilka typer, Varför skriver man sådana saker? Försöker de bara såra en? Förstår de inte att det finns en människa på andra sidan skärmen? Fy! Det är tur att du har dina vänner Filifjonkan som hjälper dig mot dessa hjärtlösa typer, jag hoppas du tycker att jag är en av dem (även om jag var lite sen i denna diskussionen..)!

 
Filifjonkan säger

Filifjonkan säger

26 november 2006 23:59

Hej Mariia ja det har varit lite resonemang här både på det högre planet och det lägre, Men tackar för dina vänliga ord med. Man kan inte hinna vara med överallt bloggen är ju en sak som vi har får vårt nöjes skull med.Vi ses i morgon kanske Godnatt

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Utomstående

27 november 2006 13:06

För nöjes skull? Jo, jag tackar! Det som bedrivs på denna blogg är ren mobbing och rasism! Hur vore det om man skrev sakligt och icke-provocerande, Filifjonkan? Som i dessa fall där du baktalar Rottweilern som ras, har inte du lärt dig att man inte ska dra alla över en och samma kant? Det är det som kallas rasism...

 
Filifjonkan säger till utomstående

Filifjonkan säger till utomstående

27 november 2006 13:24

Men snälla du.. nu får du ge dig tycker jag.. jag är sannerligen ingen rasist har många bekanta från olika länder. Men vad jag skrivit är inte något baktaleri om rottweilern jag har saxat ur tidningarna som det åckså står angivet om du läst ordentligt. Sen har jag återgivit en händelse jag var med om en bekanst rottweiler som högg deras barn och man och det är inte baktaleri,. Det är sanningen jag berättar om. Du måste kunna skilja på saker och ting Jag provocerar ingen människa alls jag skriver det jag känner för på min blogg. Går du in och läser den så är det ju upp till dig att uppfatta saker och ting som du vill då eftersom det nu är så att det i Expressen för en tid sedan stod en massa insändare om just nämnda ras och det var en massa mäniniskor som hade samma inställning som jag där men läser du dagstidningar överhuvudtaget? Eller?? Sen så är nu det här sista gången jag tänker besvara ett sånt här inlägg som du gör " utomstående" så vet du det. Ha en bra dag med dig solen skiner har du sett det?

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards