Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 27 april 2007

Vaken värkbruten Filifjonka,,

Av Filifjonkan - 27 april 2007 04:07

Urk idag blir man väckt av elaka leder tandvärk ungefär i dem  Väderstationen visar +15.6 ute så det är därför ett riktigt väderomslag. Har svalt en dubbel värkpillerdos så man  skall nog kunna lägga sig igen snart, Kaffet puttrar i köket lika bra att få i sig en panna kaffe i skrovet det brukar göra susen det också. Det är fredag idag en dag med samtal som måste ringas med vanliga telefonen.Veckan är slut igen. Det går så fort mot sommaren Första maj står på farstubron och vill in redan.. Ja ha en bra dag ni som redan är vakna skall försöka att dricka kaffet så lägger jag mig en timme om mina leder har lugnat sig

 
 
Ingen bild

coz

27 april 2007 05:28

Morgon!
Samma problem här.
Kunde bara inte ligga kvar i sängen.
Jag blir stel som en pinne på natten när
värktabletterna slutar verka.
Dubbel dos hjälper inte mig.
Jag måste vänta några dagar så att de kan
börja verka i mig igen.
Immun börjar man bli.
och under tiden går jag och kvider och för-bannar hela världen.
En djäkla karusell!
Hoppas det blir bättre under dagen!
Upp med humöret!
coz
I det gudsförgätna Tumba.

 
helga

helga

27 april 2007 07:24

Vad jobbigt det låter, stackare. Jag hade också en annorlunda natt, men av andra orsaker. Kolla...

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjon kan

27 april 2007 09:05

Coz: Ja du det är ett elände sådana nätter. Det river och sliter i kroppen sannerligen.Det blir som du skriver en karusell - Jadå nu är det hanterbart,morgondosens piller itryckta så man börjar få access till sitt eget hjärnkontor nu ha en bra dag du med i Tumba
Helga:Ja det är lite trist ibland men det får gå!Läste dina äventyr med tiden skrattar..

 
akson

akson

27 april 2007 09:17

Tyvärr har jag sovit hur bra som helst. Men visst vaknade även jag stel som en pinne vid sjutiden i morse.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

27 april 2007 09:41

Akson:Men så bra att du sovit gott.Jodå lite stretching i sängen är inte fel när man vaknat

 
curlingmormor

curlingmormor

27 april 2007 17:24

Min morgon startade med att min kropp inte kunde bestämma sig om jag skulle vara magsjuk eller inte?????? Den har fortfarande inte bestämt sig, i och med detta så spårar ju lederna ur totalt.
Kramizzzz

http://wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

27 april 2007 17:48

Curlingmormor: jaha du åker på det med då...ujuj var maken din bättre idag då?Skall titta in ikväll hos dig och se hur det gått...hoppas du klarat dig med detta bara..och då förstår jag att dina leder bråkar också,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards