Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 29 november 2006

Något oroad över min "Rocky" ( läs min dator)

Av Filifjonkan - 29 november 2006 15:29

Stackars han han satte igång att vråla när jag strök han skrek så det hördes ända ut i köket ja mera" bröla "skulle jag vilja säga.Förstås fick man stänga ner och låta den stå och vila sig har nu kopplat upp den igen han brölade liten stund ända tills Filifjonkan sa till på skarpen och smockade till honom (stackars Rocky) Han fick en snyting på sidan av sin hals,,, jag hoppas att det är fläkten där som bråkar så inte något annat steks rätt som men nu så låter den ok men skulle jag plötsligt bara försvinna utan att höra av mig så är det kört. Sonen kommer upp om 14 dagar i värsta fall så man får väl klara sig ändå. Kommer att få lägga in mig för dataabstinens antagligen men ja det får man väl göra då...om det havererar alltså men nu skall här tänkas positiiiivt kan hjälpa klappar Rocky på huvudet försiktigt och säger att han är sååå duktig.

 
 
Ingen bild

marie

29 november 2006 15:38

Ja eller hur! Fniss! Det blåser snorkallt på toppen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards