Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 8 december 2006

Det är lite surt hos Filifjonkan,för tillfället..

Av Filifjonkan - 8 december 2006 16:00

Nu har man suttit ock skrivit och rotat så mycket med mus och tangentbord så nu har en präktig "musarm" infunnit sig.Kan inte begripa att den kan ta sig igenom alla mina inflammationshämmande piller som jag måste traktera,,fasen det gör ont den hämmar mig ordentligt. Tips mottages vad göra..Linda den stelt kanske kan vara något.Den är alldeles varm..heheh filifjonkan är "hot stuff" ikväll...fnissar..

 
 
Ingen bild

dsorfi

8 december 2006 16:10

Stackars fjonkan,det som gör så ont.

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

8 december 2006 17:44

Om du kan - gör runda stora rörelser med armen. Mjukt och fint, som en balettdansös. Jag brukar köra med qi gong-rörelser, och sedan vila. Det onda kommer när rörelserna blivit för statiska och armen för hård. Usch-usch. Tänk MJUKT, rör dig MJUKT, var MJUK med dig själv... Lycka till!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 december 2006 17:59

Tack för tipset har testat lite man kan hjälpa den med den andra armen Har flyttat musen till vänstersidan men gudars man prickar ju ingenting med vänster är väldigt höger i mina armar.Men tränar ett tag på vänster så kanske det lugnar sig lite.:)

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

"S"

8 december 2006 19:16


Kiropraktikern tryckte hårt på "två punkter" på min överkropp ... och sen var det fixat!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 december 2006 19:27

"S" var tryckte han kan du försöka beskriva är du bussig!Har lindat eländet nu skriver med vänster armen men går inget vidare. :(

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards