Filifjonkans värld

Alla inlägg den 25 december 2006

Av Filifjonkan - 25 december 2006 22:13

Godnatt alla nu stänger Filifjonkan butiken trött så man ser dubbelt,,,fick främmande också idag trevligt. Sov gott när det är dags sen

Av Filifjonkan - 25 december 2006 19:21

Tryck här nu finns det en länk här med bilder och uttalanden om eländet samt det är 6000 svenskar om året som blir hundtuggade. Det står dessutom att hundägarna sällan ställs till ansvar.Hur kan detta vara möjligt.

Av Filifjonkan - 25 december 2006 16:48

Näe inte skinka ingen julmat alls ,,vill ha kokt potatis små kokta fina delikatessmorötter madeirasås samt2 tunnskurna skivor kalvstek och svart vinbärsgele. Tyvär har jag ingen kalvstek så det gick i stöpet å andra sidan har jag skuren fläskfile tror det lutar åt det hållet faktiskt. Min lilla julgran med värmeljus i samt den söta adresslappen med guldsnöre som satt på en av mina julklappar har jag sparat har jag sparat.. så nu räcker det med julklappar för idag. Kommer nog några i morgon med en grårandig tshirt tx,

Av Filifjonkan - 25 december 2006 14:44

Filifjonkan fick så mycket julkappar av sitt barnbarn o egen barn så det är inte klokt ju. Man har ju uppnått sådan ålder att man inte precis behöver något men här fick jag en urbra grej en stor burk bläckpennor. Smart ide och det jag verkligen behöver var ju denna årsalmenacka som jag skriver alla viktiga tider och datum i.Har jag inte den så skulle det inte fungera något vidare. Den är mitt minne för mitt arbetsminne är fullt! Flinar.. Sen fick jag en liten ny ängel så söt..

Av Filifjonkan - 25 december 2006 14:00

Här kan man kika en stund om dagen är lång Klicka här

Av Filifjonkan - 25 december 2006 12:49

Vilken julklapp - vann 10 miljoner på tipsLycklig 30-åring i Göteborg ensam vinnare på JokerSnacka om julklapp. 30-åringen från Göteborg satsade bara tio kronor och var dessutom ensam vinnare.Lagom till julafton vinner han tio miljoner kronor. Beskedet till den lycklige Hisingebon kom från Svenska Spel i förmiddags. Då ringde företagets pr-chef Tommy Wahlgren och berättade att den satsade tian givit honom sju rätt.Det kallar jag en julklapp...den satt säkert som en handske på den personen. Det sovs nog lugnt där nu. Grattis och god jul ! Halva texten lånad ur AFTONBLADET.

Av Filifjonkan - 25 december 2006 11:24

Jaha här kommer några fler julklappar.Örhängena hade mitt barnbarn köpt alldeles själv och de glittrar liksom metallic jättefina.Påsen var alla Oriflamegrejorna inuti samt nattkrämsburken var i en annan lika tjusig påse silverfärgad med stjärnor på dessutom innehöll den en liten ängel med. Mycket jox man fått ojoj och jag som sagt att inga julklappar skall inhandlas till mig utan till barnen bara.

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards