Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

Räkningar gör ingen människa glad... men ett telesamtal kanske kan göra det.

Av Filifjonkan - 22 mars 2007 08:20

Märkliga siffror man har på teleräkningen va! 38 kr har jag ringt för resterande summa 211 kr är kringkostnader. För all del det är en nummerpresentatörs abonnemang med förstås men detta är en månadsräkning. Ingen kvartalsräkning. Tycker det är dyrt.Telefonen använder man ju bara numera till de som inte har data! Går så bra att ringa den vägen med om man har lust ju.Men nu har jag telias bredbandsuppkoppling och den fungerar perfekt så jag vill inte göra mig av med den.. sonen säger alltid ändra inget som fungerar, och såga inte ner trädet som ger dig skugga det är samma grej.

 
 
Ingen bild

"S"

22 mars 2007 09:43

Tror det finns något som heter "Sällantelefon" där man slipper avgiften ifall man sällan ringer : - )

 
Ingen bild

Husfrun

22 mars 2007 10:06

Tjuvsamhället är inte avskaffat än tyvärr! Kringavgifterna är inte alltid av godo!

 
marie

marie

22 mars 2007 10:15

Ja, det är surt med alla runtkostnader! Jag har alla saker samlade hos en och samma, både telen och internet, och det blir ganska billigt - jämförelsevis.

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 mars 2007 10:32

"S" aha det tipset tackar man för skall ta o mejla och fråga om det.Ser att vi är fler som inte gillar kringkostnader,,,

 
Ingen bild

dsorfi

22 mars 2007 22:29

Dsorfi hemkommen från stora staden o vill också göra en kommentar om kringkostnader.
Kringkostnader på elräkningen är ju fruktansvärda också,dsorfi blir arg varenda gång den kommer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards