Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 30 mars 2007

Godmorgon om någon är vaken ute i Sveriges avlånga land.

Av Filifjonkan - 30 mars 2007 04:46

I Småland är en Filifjonka det i alla fall, kaffebryggaren puttrar i köket i vanlig ordning med det är kyligt ute idag med.Väderstationen visar -2.4 stackars mina blommor.Sopbilen har precis skramlat förbi och tömt min tunna igen.Skönt det. Idag skall det bli torkning av postlådan och soptunnan igen det har dammats ner så det är grått allting.Vinterns sand ligger ännu kvar och dammar i solen man väntar på den sopande traktorn nu faktiskt.Ja Son och sonhustru är i faggorna får lördagsbesök av dem. Skall bli roligt. Ja då får dagen vara startad så ha det bra då.

 
 
Ingen bild

Husfrun

30 mars 2007 06:49

Gomorron! Jo jag är vaken! Ha en bra dag !

 
Clara

Clara

30 mars 2007 10:13

Rackarns vad du är vaken tidigt! 04,46 inte illa....nu hoppas jag att du får en trevlig helg och att vårvädret håller i sig!
Tack för kaffet...Moltaz hälsar att han gillar dig...snäll tant som bjöd på leverpastej..mums!
Kram

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

30 mars 2007 10:54

God morgon! Nu har jag vaknat till liv... och ska börja dagen!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

30 mars 2007 13:24

Det är min kropp som stiger upp då inte jag,,,,har inge access till mitt kontor före kl 07 ungefär och 3 koppar kaffe :) så godmorgon på er allihop

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards