Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 8 maj 2007

Tisdag idag "tisdag ser jag mig omkring"...så lyder sången och så skall det bli för en Filifjonka idag

Av Filifjonkan - 8 maj 2007 05:58

Liten utflykt till stora affären skall det bli...shoppoholic nej då inte alls bara lite stapelvaror. Mjöl och socker smör på storpack och en fetaost.Sen blir det en runda i området finns en trevlig loppis där med att kika i.Men nu är det morgonkaffet som väntar. Har ingen kontakt med kontoret ännu så återkommer lite senare. En god morgon till er alla som är vakna
 

 
 
Ingen bild

coz

8 maj 2007 06:16

God Morgon Filifjonkan!
Det är "800 grader,du kan lita på mig,du kan lita på mig!"
Hoppas på att allt är väl.
Var tvungen att peta i mig ganska mycket värktabletter igår bara för att handla.
Shoppa lungt,det gjorde jag igår.
(SE BLOGGEN)
Ha det bra!
coz

 
Hannele

Hannele

8 maj 2007 08:35

Gomorgon, Filijonkan, har varit vaken flera timmar redan, måste handla lite mat på eftermiddag, kanske kan jag titta in på Hisingens bästa loppis, som har nya saker nästan dagligen, fast jag behöver väl inget...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
helga

helga

8 maj 2007 08:51

Loppis låter kul! Berätta i bloggen om du fyndat.

http://helga1.bloggagratis.se

 
akson

akson

8 maj 2007 10:10

Morning på dig Filifjonkan!
Här skiner solen, nästan och det är ganska ok värme ute. Shoppade gjorde jag i lördags, men snart är det dags att fylla på kylen och skafferiet igen.
Loppis vill jag också gå på. Instämmer med helga, berätta om dina fynd från loppisen.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 maj 2007 10:29

Morrn Akson: Så trevligt att du har fint väder här är det ostadigt regnskurar solstrimmor lite snålblåst men + 11 nu ialla fall Ja då hittar jag något så kommer det..

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 maj 2007 10:34

Godmorgon Coz..har kollat in din lyckade handling ajaj då elände med värk jag klarade denna natt med en omgång värkpiller bara,:9

 
dusisus

dusisus

6 augusti 2010 20:39

Kikade förbi här:) -Trevlig blogg du har. HA en trevlig fredags kväll.

http://dusisus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards