Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 8 maj 2007

Burkfrossa får jag när jag ser denna vackra stapel

Av Filifjonkan - 8 maj 2007 09:41

Dessa klenoder ur burksynpukt de är högt skattade vid försäljningar. Tradera är ett populärt ställe
om man letar staplar! Tror inte de gör dessa längre Har inte sett det någonstans. men i rätt färger så pryder de vilken köksbänk som helst. Och Innehållet kan ju variera kakor musli havregryn småprylar. Ja vad som helst.
önskar den var min men näe tyvärr.

 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

8 maj 2007 09:51

Sådana här burkar är underbara! Jag hittade "2 burkar på höjden" när vi rensade ur min mans föräldrahem för några år sedan. Hur jag än letade efter den 3:e burken så lyckades jag tyvärr inte... Men men.. jag är en glad och lycklig ägare till en 2-burksstapel!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
akson

akson

8 maj 2007 10:12

En sådan här klenod har vi ståendes nere i skåne. Eftersom den står vid datorn så innehåller den inte några matprodukter, mera pennor, gem ja och sådant. Köket får den inte plats i eftersom det är ett så pyttelitet kök. Men fin är den!

http://akson.wordpress.com

 
helga

helga

8 maj 2007 10:24

Vill ha!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 maj 2007 10:32

GerdaThyra morrn da åhh jaha men det går lika bra med 2. Har sett stapelburkar som var fyrkantiga min mor har det så var du glad åt dina burkar
Akson: Jaa visst är det klenoder och att ha småjox i dem är ju perfekt
Helga fnissar Förstår dig helt o hållet kolla tradera där finns de lite till o från.

 
Ingen bild

dsorfi

8 maj 2007 11:16

Nostalgi för dsorfi.

 
marie

marie

8 maj 2007 11:24

Jag med VILL HA! Min farmor hade sådana, och min moster med. Dessa är tyvärr skrotade. Tänk om man begripit bättre när man var yngre. och bett att få dem!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

8 maj 2007 11:43

Marie eftertankens kranka blekhet du vet...
Dzorfi Ja det förstår jag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards