Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 12 maj 2007

Nu så är det straxt dags.....öronmuffar på.....

Av Filifjonkan - 12 maj 2007 20:27

heja SverigeNej då men tänkte jag skulle se den där festivalen om jag står ut med musiken. Får se men håller på Sverige och Finland .Ingen aning direkt hur de låter men kanske är det ok. Termos med kaffe ordnat samt en kaka. En liten påse med marmeladkulor i finns med.  Kuddar uppallade i sängen bakom ryggen  (8 st faktiskt]Så vi får se då om rätt låt vinner.Heja Sverige.

 
 
akson

akson

12 maj 2007 21:11

Även jag tänker se detta evenemang, första gången på över femton år. Jag har då innan lyssnat igenom låtarna och några är riktigt bra och vissa undrar jag vad de gör där.
Inget kaffe för mig men däremot Loka citron och en filt i soffan vid det nya soffbordet.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

12 maj 2007 21:19

Dsorfi säger natti natti o suss gott.

 
curlingmormor

curlingmormor

12 maj 2007 23:12

Hejsan!!!!
Ja du, jag kikade fram t.o.m the Ark, sen tog jag mig en bloggarpaus, skall smyga mig ner om en liten stund, för snart så börjar säkert omröstningen!!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Hannele

Hannele

12 maj 2007 23:36

Vi får se, Lettland gillade jag och pausmusiken med cellorna, natti.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

13 maj 2007 00:05

Hyvää yötä, Ruotsi..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan söndag

13 maj 2007 11:15

Akson ja det är nog bäst du kurerar dig
Dzorfi; Natti i efterskott
Curlingmormor:hehe bra gjort att hålla ut tills dess..omröstningen var seg sa de idag
Hannele:Aha Lettland ja den är säkert bra men missade pausmusiken med jag
Hannele:Nuku hyvin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards