Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 27 november 2006

Mattor kommer fram ur gömmorna , nya från min butik Ellos.

Av Filifjonkan - 27 november 2006 12:15

Jaha nu är den framme min badrumsmatta med julstuk. Hänger ju upp julgardiner därinne med så varför inte en matta,, går så bra till julhandukarna. Det kommer upp små änglar med senare på fönsterbrädan där också. Filifjonkor gillar julpynt .Själva känslan att nu nu är det på G. Men mattan får hänga ut sig lite den är något bubblig, gillar man inte. Snubbelrisk där då. Men baksidan är gummerad så man skall inte behöva slå någon volt på den i alla fall. Visar bilder på den idag men färgen är lite missvisande, det blåa är riktigt mörkblått marinmörkblått.Så var det med det.

 
 
Ingen bild

marie

27 november 2006 12:41

Godmorgon! Dessa hade minsann kunnat passa väldigt bra hos mig! Så fina!

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

27 november 2006 12:54

Åhh, en sån söt badrumsmatta!!

http://http:gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Filifjonkan säger glatt

Filifjonkan säger glatt

27 november 2006 12:58

Så roligt att ni gillade den inte dyr alls kola Ellos tror jag det var och 159:- rätt försumbart.. Kameran krånglade naturligtvis just då..hm skall väl inte skylla på den stackarn för jag tappade den på golvet först,,mea maxima culpa alltså!

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards