Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 20 december 2006

Posten skall besökas idag med..post och post hm Ica menar jag förstås det är ju förklädd post numera

Av Filifjonkan - 20 december 2006 13:27

Idag skall det hämtas set nr 3 av min änglaservis den har kommit igen så nu har jag 3 st stora mattallrikar och 3 assietter samt en karott och 2 ljusstakar. Bra det här att det kommer en gång i månaden. Det är också välförpackat.Peppar peppar inget sönder ännu där i alla fall. Men undras om jag skall orka detta. Måtte det inte vara köer o liv därnere med för jag måste köpa laxfilebitarna de var slut på den andra affären (konsum) så nu är det Icas tur så om vi inte hörs nåt mer så har jag trampats ner i golvet så bara hårkalufsen sticker upp Väninnan skrev i morse "ta hjälm och knäskydd" på dig om du skall till affären så rätt ute hon var där. Hon skulle handla i Norrköping och det är ingen hälsosam handling det heller i deras butiker. Där finns det mycket folk.

 
 
Ingen bild

dsorfi

20 december 2006 15:43

Den är så söt änglaservisen och var försiktig ute,det där med hjälm o knäskydd är ingen dum ide.

 
Ingen bild

marie

20 december 2006 16:00

Jag tror att det är Filifjonkan i yngre dagar som är på bild där på tallriken. Fint poslin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards