Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 11 mars 2007

Filifjonkan funderar på att lägga ner sin blogg faktiskt.

Av Filifjonkan - 11 mars 2007 19:39

Har ju skrivit snart ett år fattas lite dit ännu men känner att jag har svårt att motivera mig Vet inte om det är våren som gör det eller om jag är "mätt" som man kan uttrycka sig? Funderat ett tag på det så jag får se hur jag gör.

 
 
Ingen bild

dsorfi

11 mars 2007 23:04

Nej så tråkigt fjonkan,du kommer att saknas.

 
Hannele

Hannele

11 mars 2007 23:15

Inte sluta helt, men kanske en paus om man känner för det,
bloggandet ska ju vara roligt..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Husfrun

11 mars 2007 23:32

Nähä...kommer inte på fråga att lägga ner nu när jag hittat din trevliga blogg. Men förändra är tillåtet, men lägga ner.....nejdå! ;))

 
akson

akson

11 mars 2007 23:34

Men nej ska du sluta blogga nu när jag hittat din blogg. Gillar det du skriver!

Ta en kortare paus om du behöver det.

Take care!!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

marie

12 mars 2007 00:32

Skärp dig! Klart bloggen ska vara kvar men du kanske ska skriva lite mindre? Färre inlägg och bara skriva det du känner? Hoppa över någon dag? Ja, du gör som du vill men det vore tråkigt för oss alla om du inte bloggade!
Kram!

 
Ingen bild

dsorfi

12 mars 2007 01:00

Natti natti kära fjonkan och suss gott.

 
Ingen bild

Kane

12 mars 2007 08:15

Med den mängd bloggar du skriver varje dag så kan såklart inspirationen ta slut.

Kanske skriva nån om dagen?!

 
Ingen bild

"S"

12 mars 2007 08:20

Semester måste väl alla ha? Eller hur? Vet inte hur många dagar du har "innestående", men om det känns så kanske det är dags att plocka lite från kontot? MEN ... välkommen tillbaka efter ledigheten (om det blir sådan).

 
Ingen bild

coz

12 mars 2007 08:36

Äsch!Larva dig inte!
Så där känns det för alla ibland.
Skriv när lusten pockar på.
Se det inte som nåt "måste".
"tittarsiffror" är inget att bry
sig om.
Kvalitet istället för kvantitet.
Ha det bra!
coz

 
Ingen bild

makalös

12 mars 2007 11:00

Jag satte nästan morgonkaffet i halsen i morse, min rutin rubbas ifall du slutar bästa fjonkan!! Jag hoppas du får tillbaka inspirationen med en vårvind!
Det är säkert många med mig som läser dig med ett småleende och skulle sakna dig oerhört!
Så ta lite ledigt du, och kom igen!

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

12 mars 2007 12:47

Håller med ovanstående... Ta lite semester, skriv bara när du känner för det, bry dig inte om besöksstatistiken...
men lämna oss inte helt och hållet!! Snälla....

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jossan

15 mars 2007 11:27

Nej! Fjokan - inte lämna oss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards