Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 24 mars 2007

Lördag idag vet ni det? Skojar...

Av Filifjonkan - 24 mars 2007 04:25

Vaken i alla fall som vanligt. Svårt sova över tiden när man får. Har druckit morgonkaffet tillsammans med mina inköpta vita tulpaner som sällskap. Samt morgontidningens gratisex Kalmarposten som kom i postlådan.Undrade varför tidningsbilen stannade vid min låda nu på morgonen men det fick sin förklaring.Ibland får man tidningen.De vill så gärna att man prenumererar på den fast man sagt nej minst 43 gånger i telefon.Det är så stort och klumpigt med en papperstidning så spiller man ju kaffe på den med. Man kan tappa en bit skinka och en tomatbit med rätt ner i trycksvärtan,,,blä så går det inte att vända sida för de sitter ihop.Så kan det gå. Lugnast att ingen ha.

 
 
Ingen bild

"S"

24 mars 2007 05:38

God morgon! Vaken här också :-)

 
Ingen bild

Husfrun

24 mars 2007 08:31

Har ingen tidning heller, det finns ju på nätet och då spiller man inget kaffe på den och inget kladd med smöret och skinkan då heller........sen finns ju tv:n och där får man alldeles för mycket tråkiga nyheter! Ha en bra dag!

 
Ingen bild

Sonen

24 mars 2007 08:35

Somnade mellan 22-23 igår eftersom jag var dödligt trött efter veckan så då vaknade jag tidigt idag istället.

Har druckit kaffe och kramat katten lite :-)

Ska ut och testa bilen idag så den inte har nåt fanstyg för sig när vi ska iväg i veckan sen. Tänkte ta en utflykt till NET-ON-NET's lagershop som finns i Malmö. Gigantiskt stort med det som finns på webben i en butik. Blir intressant att se i alla fall.

Är det nåt fjonkan vill ha köpt från net-on-net?

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

24 mars 2007 09:48

Godmorgon! Det är allt bra tur att jag har dig som håller reda på namnsdagarna!
Upptäcker att min ena son faktiskt har namnsdag idag... så här ska firas idag med..fniss.... man får ju ta alla tillfällen i akt för att förgylla tillvaron, eller hur..

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards