Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 26 mars 2007

Varit i skogen efter påskris häromdagen..

Av Filifjonkan - 26 mars 2007 12:10

En nödvändighet om det skall bli vår och påsk. Fjädrarna skall ju sitta i något likaså de små målade påskäggen man har.Så nu är påskriset på plats på rumsbordet med fjädrar o ägg i. Påskduken pålagd. Diverse påskmat inhandlad också. Påskäggen är fyllda allt i ordning Filifjonkan i startblocken påskmiddag på långfredagen för några stycken, Skall bli trevligt.

 
 
Clara

Clara

26 mars 2007 12:39

Vad bra, då är du redan klar...ja,då ses vi på Blåkulla...:)
Tack för ditt besök i min blogg...nu lägger jag dig i min lista ,så jag lätt hittar hit igen...hope you don´t mind!

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

26 mars 2007 13:30

ja men så bra ni kan plocka upp mig på vägen till Blå Jungfrun står startklar med katt kaffepanna och kvast på taket Kommer ner några från Upppsala och Norrköpingshållet..:)
Jaha tackar går så bra att länka in mig hos dig har redan länkat in dig ´hos mig.

 
Ingen bild

dsorfi

26 mars 2007 19:05

För dsorfi känns det långt till påsk,påskris får man se om det funkar när man har lekfulla halvstora katter,fniss.

 
Hannele

Hannele

26 mars 2007 19:32

Bra att vara ute i god tid, tio dagar kvar till låååångfredag,
syns vid i Blåkulla, egen kvast har jag redan.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

26 mars 2007 21:03

Hannele.
Jag står på mitt hustak och inväntar Clara som kommer på egen kvast.Har egen kvast med kaffepanna jag men grannens katta brukar följa med mig hon är lika svart som synden så hon passar bra... bromsa in lite när du kommer då för du skall förbi mitt innan du far ut över havet...så väntar Clara och jag på mitt tak på dig tror att Alma skall med också vi får höra Dzorfi dyker också upp..:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards