Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 29 mars 2007

Godmorgon torsdagsvakna människor,

Av Filifjonkan - 29 mars 2007 06:48

Kaffet påsatt medicindosen svald väntar på access till "kontoret" så man förstår vad man håller på med. Något dimmigt tidigt på morgonen faktiskt Det är kyligt ännu -0.7 men skulle bli varmt igen framåt dagen. Kaffe finnes till dig idag Clara om du tittar in, Har du Moltaz med dig? I så fall får du ge honom liten bit leverpastej från mackan :)., Dagen har inte tänt ljuset ännu, så Filifjonkan lägger sig igen och somnar om

 
 
Clara

Clara

29 mars 2007 08:35

Vad du är snäll Filifjonkan som bjuder på kaffe...och att du tänkte på Moltaz också!
Jag var lite sen idag...trasslade in mig i sidenbandsbroderierna...:)
Tack för kaffet och ha en skön dag...förresten så såg jag vitsippor igår, ska gå ut och fotografera dem sedan :)
Moltaz hälsar också och tackar för leverpastejen!

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

29 mars 2007 10:20

Jag har med mej Mandelmåne från den nya EkoStoren.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

29 mars 2007 11:30

Hannele ja jag såg din ekobutik där och mandelmånarna såg så maffiga ut tyckte jag det var väl på brickan..kanske skall man smita över till dig i eftermiddag och sitta på ditt blomberg lite med en kudde under baken samt klappa din lille katt och dricka kaffe med mandelmåne till???

 
Ingen bild

Filifjonkan

29 mars 2007 11:33

Clara klart Måltaz skall ha leverpastej...jag älskar katter haft 2 st själv men de är inte kvar i detta livet mer (sarons ängar är de på)
Ajaaj hur gick det med broderierna strunta i dina knä som du skrapade men broderierna rädda broderierna,,,fnissar,, så är det ibland man gör,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards