Filifjonkans värld

Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Filifjonkan - 2 februari 2007 09:59

Filifjonkan är "korsordoholic" har kört fast i sitt korsord fattas några rutor som ni ser av bilden, nu undrar jag om ni kan hjälpa mig lösa orden? Frågan lyder :Fel i rätt. Har början med Dom och 5 tomma rutor sista rutan är ett r ord 2 frågan är: målade tecken och symboler 4 rutor ruta 3 är ett b sen ord 3 : vi betalar inte x2 fyra rutor slutar på rs får inte till det har verkligen ansträngt mig så det ryker ur öronen. Men hjälper inte. Irriterande när man inte får det helt klart.Skickar aldrig in dem för vinstchans utan det är för min egen skulle jag löser dem. Bra sysseklsättning dagar när mnan inte kan gå ut. Glad om någon vet orden

Av Filifjonkan - 2 februari 2007 09:05

Bejer har sålt dessa plywoodskivor men nu är det tvärstopp. Ni har väl inte sådana hemma nu såg det var ju lite folk på bloggen som bygger och restaurerar . Kolla upp det så det inte sitter sådant inne i era hus. Dessa giftlarm som duggar tätt numera. länk om ni vill läsa mera utförligt Formaldehyd??? är det inte det de har på laboratoreierna i glasburkar och förvara människo och eller djurdelar i ett slags konserveringsmedel? Rätta mig om jag har fel men det kiar i nacken om ordet Formaldehy!.

Av Filifjonkan - 2 februari 2007 05:21

.Vad använder du för socker i kaffe eller te?Sötinetter 15.8 %Vanligt bit eller strösocker 23.7 %Använder inget alls. 60.5 %Totalt har 38 personer röstat.Härav ser vi ju att de flesta är kloka nog att inte använda socker alls utan kan inta sitt kaffe svart.Några använder ännu vanligt socker några sötinetter.Filifjonkan vill ha socker i sitt kaffe så det blir 2 st sötinetter men skall nog försöka dra ner på det mer. Börjar med 1 sötinett för att vänja mig, Filifjonkan tackar alla röstande för visat intresse.

Av Filifjonkan - 2 februari 2007 05:04

Här är dagens pussel 80 bitar liten sork tror jag det är kan vara Mulle mullvad också men söt är den . Varsågod den som vill

Av Filifjonkan - 2 februari 2007 04:28

Är det förkylning på ingång tro? Kanske vart kall i går på farstubron.Ahh Kanske lågt blodtryck eller snarare för högt? Näe inte troligt känns inte så. Får bli en stor balja kaffe så kanske koffeinet lägger alla lösa delar tillrätta på kontoret vi får se. Det är 2 varmgrader och har regnat lite ser man om man kikar ut i mörkret mot gatans lyktstolpar.Hoppas solen återkommer så man kan sitta en stund ute på farstubron igen,ja till de som är vakna och kanske på väg till jobben straxt säger jag ha en bra dag

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards