Filifjonkans värld

Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 23:29

terrordådet i Usa filmat direkt från ett fönster ........

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 23:02

En snöig dag kan man verkligen säga.Glad man har bostad och värme i huset. Vet att det finns de som inte har det och det känns inte bra alls i dessa tider att veta. Det borde finnas mer härbärgen för dessa livets olycksbarn eller vinddrivna existenser ty under ytan är vi alla människor. Går kanske an att vara uteliggare på högsommaren men nu i denna vinter.Är orolig tror de fryser ihjäl inatt.Godnatt Sverige var ni än är.

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 21:57

Håll mitt hjärtahåll min själLägg mitt huvud i ditt knäsäg att du menaroch vill mig välHåll mitt hjärtahåll min själSom jag väntat alla årDu kan läka mina sårTa mina händeroch gör mig helTa mitt hjärtata min själHåll mitt hjärtahåll min själLåt mig bara stanna härSå allt jag ber digallt jag begär;håll mitt hjärtahåll min själ Björn Skifs

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 19:40

Detta är med en ny modell för i år enl Odla nu vackra de med..penséer är verkligen underbara heter: Ultima radiance deep

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 18:51

Här kan man se hur vi ser ut på hjärnkontoret lite enkelt sagt. en annan sorts pussel men rätt intressant finns att läsa lite på den sidan med............

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 17:28

Den vackraste blomman för i år ny modell framtagen kan bara säga ahhhhhhh....så vacker.

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 16:36

Lindstöm har varit väldigt aktuell igen .Länk det är nya sidor idag på Bon ton... Dags att fnissa eller gråta.

Av Filifjonkan - 22 februari 2007 14:15

Tycker det har varit lite väl mycket med den nu så kommer detta som lök på laxen.Man levde i något slags dumt troende om att i Sverige där har vi sådan säkerhet och allt sköts så bra på verken! Idag är den tron raserad.Vi håller samma nivå tydligen som Ryssland.Bara att inse. ,men vi behöver kärnkraften om vi skall ha elen. Så då får vi ta konsekvenserna med . Smäller det eller blir det en härdsmälta så är det så bara.Nytt utsläpp av radioaktivt vatten på OskarshamnEn kubikmeter radioaktivt processvatten vällde ut ur en tank i en av reaktorernas avfalstation på Oskarshamns kärnkraftverk i torsdags.(Lånad text från Ab) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1006287,00.htm] läs här om du vill.

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards