Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 5 februari 2007

Fika i skuggan ute under parasollet sa Alma mater

Av Filifjonkan - 5 februari 2007 16:38

Ja du kom över så kan vi sitta här och mysa det är en bit av min framsida på kökssidan mer åt vänster finns det stolar och bord och soffor och parasoll samt 2 odlingslådor i lagom höjd för en ond rygg.!. Baksidan på huset finns altan.. Så kaffeplatser finns det åt oss. Men glöm inte dina bondkakor bara...fnissar

 
 
Ingen bild

dsorfi

5 februari 2007 17:01

Det blir mysigt,dsorfi kommer då.

 
Hannele

Hannele

5 februari 2007 17:19

Jag kommer också, men idag sätter jag mej i solen.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

marie

5 februari 2007 17:50

Slurp, smask, smul! Gott va det!
Vad man kan ha det mysigt! En så fin uteplats! Vill ha!

 
Ingen bild

Filifjonkan

5 februari 2007 18:11

Ja vad roligt ni är ju välkomna allihop om Hannele vill sitta i solen så tar vi fram den andra bänken med går bra om vi lyfter tillsammans.Lika bra det kanske kommer fler...:))

 
Tant Tagg

Tant Tagg

5 februari 2007 18:47

Jag kommer!!
Soffan ser inbjudande ut! Blommorna är underbara! Ja, tack. Jag tar gärna en bondkaka. Det är mina favoriter!
Är det sommar snart?

http://tanttagg.blogagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

5 februari 2007 18:58

Tant Tagg..jadå den står snart på farstubron och vill släppas in. Dagens klimat kan ju vad som hels hända tydligen trevligt att du kom och fikade det är Alma mater som hade bondkakorna med sig till oss. :))

 
Ingen bild

"S"

6 februari 2007 08:52

Tror bestämt Filifjonkan börjar få vårkänslor :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards