Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 24 februari 2007

Det är lördag idag och jag har det jättebra, ligger på soffa för så ska de va

Av Filifjonkan - 24 februari 2007 05:22

Och gräset de växer o råga han gror o mor ho har kaffe o grisa blir stor! Låter som en bra början på en lördagHos Filifjonkan varken växer eller gror nån råg just nu ingen gris har jag heller men jag har en vas med nya frächa tulpaner som gör en lördagsglad.De skall få göra mig sällskap vid kaffebordet om en stund . Hör hur bryggaren fräser där ute i köket så det är straxt klart. Har lärt mig ställa in bryggaren på tid så den slår på själv så bra så bra..så sen är det bara att ta lördagen i besittning.

 
 
breezie

breezie

24 februari 2007 08:58

God morgon på dig. Nu är jag frisk igen, jag har varit piggare sen i to men har inte haft ork att blogga i alla fall inget att skriva om heller. Det är bra i alla fall så nu behöver inte Fjonkan oroa sig mer :) Tack för att du bryr dig.Kram

http://breezie

 
Ingen bild

Filifjonkan klappar händerna

24 februari 2007 20:26

Å så skönt att höra att du är igång igen, Såg att det var "dotterdisco" i kväll. Hoppas det blir lyckat för henne . Klart att jag bryr mig det gör ju du med!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards