Filifjonkans värld

Alla inlägg under februari 2007

Av Filifjonkan - 19 februari 2007 11:27

Det är Henning Mankells Italienska skor. Skall bli kul att läsa den gillar hans böcker de är oftast bra.....Den här skulle vara lite annorlunda mot de han brukar skriva sades det så jag har bara hunnit med 11 sidor ännu,,, det har varit så mycket annat med.

Av Filifjonkan - 19 februari 2007 09:19

Se vad jag ramlade över när jag var o surfade fint till öron eller halskedjor. Örhängen är ju något som utvecklats enormt om man nu kan tänka sig att ha så kallat krims krams i öronen , En del kanju inte det utan skall ha äkta vara. men numera tycker jag det är roligt att byta i öronen ofta ofta Och de som trär sina örhängen självakan ju göra de mest otroliga skapelser har jag sett. Men de här skulle Filifjonkan kunna ha i sina öron

Av Filifjonkan - 19 februari 2007 04:41

Kolla in och se om du löser ut orden.Korsord om någon gillar att lösa dem, det är bra för kontorets trimmning.

Av Filifjonkan - 19 februari 2007 04:38

Godmorgon om det nu är det? Hm dålig inställning redan när man slår upp ögonen,, Börjar om. Godmorgon en ny härlig dag igen,,vad skall vi fylla den med då? Semlor? Näe inte en måndag men dammsugning är bra utfyllnad.Samt kolla om lönen har kommit in betala räkningar förstås så har man garanterat förstör denna måndag! hehe,,Näe skärpning här gäller det att tänka positivt,,,någon som kan tipsa om positiva saker? Nu fräser kaffebrygaren så dags att tanka kaffe...

Av Filifjonkan - 18 februari 2007 23:21

Latarsöndag för Filifjonkan. Tur att det alpina är slut nu så man kan få lite gjort igen. Har en klämmig strykning som ropat på mig hela denna veckan men det får bli nästa vecka. Men på det stora hela en skaplig dag idag. Godnatt Sverige var ni än är.

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards