Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 9 februari 2007

Fredagar är ofta trevliga dagar

Av Filifjonkan - 9 februari 2007 09:29

Fredag ett magiskt ord för alla som arbetat hårt hela veckan.Ledigheten hägrar för dem vilket man förstår.Det är också den stora affärsdagen när alla rasar in och skall helghandla.Fredagar går Filifjonkan absolut inte på affär om det inte är livsviktigt förstås.Det är så ljust här i dag för hör och häpna solen är framme lite till och från, det gnistrar som juveler på den kritvita snön på min baksida.Varvat med rådjurens spår som de trampat upp. Kan vara harens också för han brukar komma hit och gnaga på ärtbuskarna.Det är skidor idag igen Anja och compani så idag bänkar jag mig framför tv igen och håller tummarna man kan se fram emot en spännande eftermiddg.

 
 
Ingen bild

marie

9 februari 2007 10:57

Gödmöörning! Hoppas du står stadigt i snön. Hörde de pratade om Småland på tv-vädret igår. 50 cm är en hel del! Ut och gör änglar nu!

 
Ingen bild

Filifjonkan

9 februari 2007 11:29

Jadå men om jag lägger mig o gör änglar blir jag där får ju ringa brandkårens breda gossar som får ta upp mig då från snön fnissar skulle se ut det,Visserligen har de släpat upp mig på Statoil när jag kanat ikull på deras hala blöta golv,,,ja gudars sån cirkus ibland.Blomsteraffärens golv har jag haft träff med mitt i prick.

 
Ingen bild

dsorfi

9 februari 2007 11:55

Det är kallt och soligt i uppland också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards