Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 9 februari 2007

Filifjonkan bjuder på en gästskrivare idag igen .Damen med katterna

Av Filifjonkan - 9 februari 2007 10:55

Sovmorgon vad är det,,,,,Pinne väckte mig strax före sex och nu har dom varit ute och kollat läget.Och läget var -2,9 och några cm snö och ingen mördarhare i sikte.Chappe med broddade kamrater har fått i sig sin frukost och han hälsar ingen rädd för haren här, men kallt om små tassar. Din middag igår lät riktigt smaskig, det är sånt som passar kräsen mig.Jag har fått i mig kaffe, piller och en macka med Norrboda korv och Chappe älskar den, jag drar bort kanten som han får för den är lite seg i mitt tycke. Nu galoppar mina elefanter runt i huset och väsnas och Ping lekte med en av deras pälsmöss i morse, dom brukar inte passa damen mycket roligare med en penna eller något annat man kan ta på skrivbordet. Min nattmössa fick akut kelbehov någon gång i natt och jag klappade på den och somnade om. Anja ska åka idag så Du vet att Du ska fixa till termos godis och puffa upp kuddarna och inte glömma hjärtpillren. Var rädd om dig så hörs vi senare.Så trevliga mail får man på mornarna i filifjonkans residens det är roligt att maila med henne.

 
 
marie

marie

9 februari 2007 11:02

Hihi! Det är det man har vänner till! Små roliga och uppmuntrande ord lite då och då.

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

9 februari 2007 11:26

Ja visst är det hon skriver så roligt ibland så jag skrattar gott...

 
Ingen bild

dsorfi

9 februari 2007 11:58

Ja det var ett kul mail,dsorfi trodde hon gått under jorden eller hade strömlöst.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards