Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 10 september 2006

Filifjonkan läste tidningen o fick spader läs och begrunda

Av Filifjonkan - 10 september 2006 22:07

Politikerna är pedofiler Detta är det sosialdemokratiska partiets medlemmar det står klart och tydligt samt en från det moderata partiet.Så ni som röstar på sossarna och moderaterna de är för pedofili då vet vi det!Artikeln är från kvällens Aftonblad kopierad rakt igenom.Dömdes till fängelse för barnsex - ändå kandiderar de i årets valDe har våldtagit styvdöttrar och grannbarn - men lämnar inte politiken. Minst tre pedofiler kandiderar i årets val. -Jag satt av min tid och har skött mig, säger en socialdemokratisk kommunpolitiker. Han kandiderar till fullmäktige för socialdemokraterna i en kommun i södra Sverige och är i 50-årsåldern. I mitten på 90-talet dömdes han till ett år och sex månaders fängelse för sexuellt utnyttjande av sin styvdotter. Övergreppen pågick när hon var mellan åtta och tolv år gammal. Politikern erkände övergreppen, men hävdade i rätten att det var först efter att styvdottern fyllt tio som han stoppade in fingrarna i hennes underliv. Han är fortfarande skyldig flickan drygt 70000 kronor i skadestånd. Hur tror du att förtroendet för dig påverkas av att du är en dömd sexbrottsling? -Alla runtomkring mig vet om det här. Jag har varit med i politiken ganska länge och även då när det hände. -Jag satt av min tid. Jag känner att förtroendet inte har tappats bort, säger socialdemokraten.Utnyttjade grannflickor En annan person som dömts för sexualbrott mot barn är en moderat politiker från Mellansverige. I slutet av 1990-talet dömdes han till två års fängelse för grovt sexuellt utnyttjande av underårig. Övergreppen uppdagades när en av två grannflickor berättade för sin mamma att politikern stoppat snoppen mellan hennes ben. Flickan berättade också att politikern velat slicka henne i stjärten. I år satsar mannen, som är i 50-årsåldern, på att komma in i fullmäktige och moderaterna har placerat honom högt upp på valsedeln. Han har delvis erkänt övergreppen, men hävdar att de två flickorna, som då var fem, respektive sex år gamla, tog initiativet. Tvingades använda dildo Den tredje mannen är i 60-årsåldern och kandiderar för ett lokalt parti i norra Sverige. Han dömdes i början av 1990-talet till sex års fängelse för olaga hot, grov otukt med barn och otukt med ungdom. Han utsatte sin styvdotter för övergrepp från att hon var åtta år till dess hon fyllde 17. Politikern övertalade henne att titta i porrtidningar och se på porrfilmer. Han försåg henne även med en massagestav som hon instruerades att använda. När hon var tolv år fick hon sin första mens, på nyårsaftonen. Fick inte berätta något Då sa styvpappan att hon blivit stor och hade samlag med henne på golvet i vardagsrummet. Han förklarade också att hon inte kunde bli med barn under pågående menstruation. Samlagen fortsatte under en period var tredje eller fjärde dag. I förhör berättar flickan att hon inte fick berätta för någon vad som hänt. Då skulle hon aldrig mer få se sina systrar. Politikern ska ha sagt att de skulle placeras på fosterhem. Allt avslöjades när politikerns dåvarande fru kom på honom med att lukta på flickans smutsiga trosor i badrummet."Jag var inte skyldig" Då erkände han att han haft samlag med hustruns dotter. I tingsrätten hävdade mannen att hans psykiska tillstånd gjorde att han inte visste vad han gjorde. Han är fortfarande skyldig flickan 95000 kronor i skadestånd. -Jag var egentligen inte skyldig. Jag gick på mycket nervtabletter på den tiden, säger han till Aftonbladet. Sedan blir politikern aggressiv: -Nä, mig lämnar du utanför alla skriverier. Jag vill inte. Du får inget tillstånd till det. Förstår du det!

 
 
Ingen bild

ulmus

10 september 2006 22:26

Och då säger ulmus (som själv varit utsatt, redan som tvååring): Död åt pedofilerna, handgripligen, långsamt med osthyvel, potatisskalare eller kanske stålborste...! Eller sätt dem i fängelse bland de mest hårdföra, berätta för alla andra fångar vad de gjort, och låt dem sköta jobbet. Långsamt. Och rösta på sossarna, nej, det är många år sen, det. Tyvärr finns de ju överallt, och jag gissar att sossarna inte är de enda med lik i garderoben...

 
Ingen bild

dsorfi

10 september 2006 23:24

Håller med ulmusbestraffningen sköter sig själv i fängelserna, bara de andra fångarna får veta, det är det billigaste sättet.

 
maskrosblomman

maskrosblomman

10 september 2006 23:37

Ja visst är det hemskt och med gråt i mitt hjärta avskyr jag dessa människor som förstör andra människor på detta sätt. Små människor utan att kunna försvara sig. Känner med dem.
Dessa förövare finns över allt. Usch jag ryser, vet hur det är...

http://maskrosblomman

 
Filifjonkan är rasande på dem

Filifjonkan är rasande på dem

11 september 2006 08:05

Godmorgon på er bloggare ja jag blir så upprörd på våra styrande politiker så tur att de inte står framför Filifjonkan för hon skulle nog göra sig olycklig på dem där de sitter o slår sig för brösten som bror duktig och ingenting låtsas se eller höra .Sen när man ser det finns så många som råkat illa ut runt ikring oss alla dessutomtill dem säger jag håll ut en vacker dag får de vad de förtjänar dessa vidriga personer.

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards