Filifjonkans värld

Alla inlägg den 1 april 2007

Av Filifjonkan - 1 april 2007 19:01

Länk till seriesidan här Det är lite synd om hunden...

Av Filifjonkan - 1 april 2007 15:34

Det kom sådana härliga buketter blommor till henne. Färgerna är så mysiga och blandningen är så läcker.Här kan vi njuta av dem .

Av Filifjonkan - 1 april 2007 12:26

Det tog lite tid för mig att sticka pulsvärmare. Fingrarna är inte så glada åt stickning och tiden har varit aningens knapp ett tag.
Men nu så varmt och skönt och mjukt är det när man sitter här vid datan.
Filifjonkan har problem med sina leder så de kommer väl till pass.
Skall sticka mig ett par till i något annat mönster med lite längre fram.
Säger tack till GerdaThyra och Husfrun som suktade mig så med sina fina pulsvärmare så jag blev rent tvungen.



Av Filifjonkan - 1 april 2007 10:35

I dag får man vara alert och se upp för lurerier.Brukar dyka upp några stycken i olika skepnader.Filifjonkan hade så trevligt i går med . Fick ett program som man kan ändra musiken i till bildspelen det är jättebra men lite piller innan man lärt sig precis hur det fungerar för det finns mycket finesser i det.Fick mail från väninnan som var glad. Hon fick igång sitt Jawa så hon kan lägga sitt pussel. Inte lätt att vara utan pusslet man är ju en klar puzzloholist både hon och jag! Avkopplande man stänger allt annat ute och bara plockar ihop bitarna.Så puzzla på kära väninna...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards