Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 16 april 2007

Godmorgon igen ny vecka att taga i besittning vecka 16 är det för kännedom.

Av Filifjonkan - 16 april 2007 04:42

Ja vad skall vi hitta på idag då?
Jodå det skall strykas idag och det är bara tvunget, Filifjonkan har dragit på det i vanlig ordning men nu alltså skall det bli av.
Mer då jo lite affär  mjölken behöver tankas upp samt bordsmargrinet är nästan tomt. Lite telesamtal man lovat utföra = långtugg = tala länge med någon man inte ringt på länge som har mycket att berätta.
Men först innan alla måsten så är det den sköna kaffestunden så livsandarna vaknar till ordentligt,År det redan.gif-Godmorgon redan

 
 
Ingen bild

coz

16 april 2007 05:28

Morron!
Jag är lite luggsliten idag.
(Fest i dagarna tre)
Men nu är det över.
Ha det bra i de mörka skogarna där!
coz

 
Hannele

Hannele

16 april 2007 08:25

Stryka?? Det har jag väl inte gjort detta milennium...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 april 2007 09:25

Godmorgon
Coz oj då men det brukar bli bättre efter lite rejält intag av kaffe
Hannele. Inte dåligt men jag tycker vattnet är så hårt i Småland och jag använder massor med sköljmedel men det hjälper inget vidare. Så lakan handukar och dukar måste man stryka

 
akson

akson

16 april 2007 10:20

Jag borde också stryka snart, har en hög som bara ligger och väntar. Inte gör den något själv utan bara ligger där och väntar.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

16 april 2007 11:26

Tänk att fjonkan lyckas få dsorfi's dåliga samvete att vakna,borde göras här med men har en massa annat som måste fixas först.

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 april 2007 12:02

Akson : näe det är det värsta har försökt spänna en morot framför strykjärnet men det stryker inte ändå suck..
Dzorfi Sorry att jag fördärvat din dag sparkar mig själv på smalbenet så det gör riktigt ont,,du har så mycket annat du alla dina småtissar och långnäsor tx.

 
Hannele

Hannele

16 april 2007 13:25

Då förstår jag, vi har väldigt mjukt vatten här på ön,
och sköljmedel slösar jag inte pengar på ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards