Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Helikoptern ”nödlandade” nästan PÅ Nynäsvägen- för att äta lunch!!

Av Filifjonkan - 18 april 2007 09:57

Helikopter

En helikopter har nödlandat på Nynäsvägen. Den uppgiften fick Stockholmspolisen, som ryckte ut.
Men det visade sig att nödläget berodde på kurrande magar hos besättningen. De hade landat utanför McDonalds för att äta lunch.Text lånad från Aftonbladet. Bilden med. Filifjonkan menar att kanske de skulle valt en bättre parkering än ca 30-40 cm från asfaltkanten. Skulle vart roligt att se polisernas miner när de hittade besättningen med hamburgare på Mac Donalds.. Detta är ju nästan som en rolig historia. Men misstanke föreligger om surt efterspel...Mer om det i länkenom någon vill läsa
 
 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

18 april 2007 10:12

God morgon!
Ja, det var minsann hunger det ...
Själv skulle jag verkligen inte välja hamburgare om jag var ute och flög. Kan känna hur pommes fritens oljiga rapar går upp och ner i halsen på mig ... (Ursäkta, Frun känner sig lite illamående denna morgon. Hoppas att det går över snart.)
Hoppas att Filifjonkan mår bra idag!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Love

Love

18 april 2007 10:20

Men någon måtta får det väll vara! Att man ens får göra så!

http://loveorhates.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2007 10:33

Fru fundersam .Ja det kan man säga men jag tror som du att det skulle fara upp och ner men de är väl vana piloter så¨de märker det nog inte
Love: Näe jag tror det är förbjudet det var lite osäkert men skulle kollas upp v ordningsmakten,,,

 
Hannele

Hannele

18 april 2007 10:35

Hur säker är en hungrig/kissnödig pilot?
Jag tycker inte det är roligt att köra bil i nodsituation...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
akson

akson

18 april 2007 13:11

Undrar om man kan få p-böter för att felparkera sin helikopter. Om inte skulle det vara perfekt att införskaffa sig en helikopter. Helt underbart att slippa alla köer med mera, fast vem vet det kanske blir köer i luften då.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2007 17:11

Hannele: hahah ja det kan ha varit på det viset de är nog osäkra skulle jag tro. Nähe när man är i behov av avträdet då är det kris det blir skogen kan inte hjälpas annars katastrof.
Akson: ja vad häftigt då messar jag dig "tänd ljusen på bana 1 jag kommer nu är kaffet klart?"så kunde du landa på min baksida skall bara hugga ner några träd där först då..Vi satsar på koptrar

 
akson

akson

18 april 2007 20:44

Japp, då väntar jag på meddelande om att träden är nedhuggna. Sedan kommer jag med min kopter insusande på lite fika. :)

http://akson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards