Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 20 april 2007

Terror på "bloggstreet" nynnar hysteriskt....

Av Filifjonkan - 20 april 2007 10:58

klicka Här fick Filifjonkan en länk från Claras linneskåp. Hon cyklar just nu omkring och nynnar på låten samma gör Filifjonkan i sitt hus Nu tänkte jag ställa till så ni samtliga som lyssnar på den får den att fastna. Skrattar,, det är en omöjlig låt men mäkta popuär. Varsågod

 
 
akson

akson

20 april 2007 11:13

*skrattar* Nu sitter den fast i min skalle också. Sitter här och nynnar på den. Snacka om låt som sätter sig fast. Lånar länken och lägger ut den på sin sida också.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

20 april 2007 11:15

Akson hahah ja den är omöjlig,,låna på du

 
akson

akson

20 april 2007 11:42

Jupp, jag gjorde det. Nu undrar jag varför jag överhuvudtaget lyssnade på den. Den sitter fast som klister.

Så vi ska båda bli fina i håret idag. Vilket sammanträffande. Hoppas att du blir nöjd med din klippning. Min bör vara klar då du börjar din. Håller tummarna!

http://akson.wordpress.com

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

20 april 2007 12:04

Jasmin stryker förbi och säger MJAU och jag tycker nog att hon nynnar på en låt även hon!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Trolltyg och Änglaströssel

Trolltyg och Änglaströssel

20 april 2007 12:12

Jaha, där satt den i skallen på mej med ;) och där som jag trodde det var fullt.
Nu hittade jag in till dej med expressbussen från min sida, länkarna i dina kommentarer funkar tyvärr inte ;(

http://mrlns.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

20 april 2007 12:28

Trolltyg,,,näe jag har märkt det går inte att skriva ibland heller hos dig eller hos Clara????

 
Ingen bild

marie

20 april 2007 14:02

Den låten har spelat på min mobil varje gång min dotter ringt, de senaste veckorna. Jag lovar att den sitter som klister!

 
Ingen bild

Filifjonkan

20 april 2007 20:34

Ajaj då jag hade inte hört eländet förrän nu den surrar i min skalle ännu morr ,,,blir inte av med den

 
Ingen bild

Fru Fundersam

21 april 2007 22:19

Aldrig hört förut .... men nu tror jag bestämt att jag kan den ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards