Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Det är bokens dag idag är du en Boktok??

Av Filifjonkan - 23 april 2007 11:39

tjock bok

Det är bokens dag idag. Numera har ju nästan allting fått en egen dag och varför inte? Det finns ju 365 dagar att ge bort.Denna är som sagt given till mångas käraste vän som Liza Syren sade på radion idag.Böckerna har ett eget liv sade hon med och det kan jag hålla med om.Hon liksom oss andra är överlupna med böcker som står i hyllorna som man läst om och om igen. Nåväl ett boktips då här kommer det: Duranti är författaren titlen är Huset vid månskenssjön.Lite annorlunda bok kategori Roman.Lite kärlek lite mystik och ett försvinnande man egentligen inte får svar på,huset är mystiskt kan man säga som en egen värld!


 
 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

23 april 2007 12:42

Din bok här på bilden har ett eget liv, det syns!
Man får vara snabbläsare för att hinna med ;-)

De brukar ordna en hel del grejer på biblioteken en sådan här dag. Får se om jag pallrar mig iväg på nåt föredrag eller så ...

Annars finns ju mycket att lyssna på och läsa hemma också.

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

23 april 2007 12:43

Och tack för boktipset!
Det ska jag skriva upp.

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

23 april 2007 13:48

Fru Fundersam: Ja då man kan lyssna hemma med det är perfekt. Ja boken är läsvärd men lite annorlunda kan man säga

 
Hannele

Hannele

23 april 2007 18:14

Min dröm ahr alltid varit att ha ett helt eget bibliotek ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

23 april 2007 19:06

Hannele: Hmm jag tyckte det såg ut som du hade ett helt bibliotek i alla fall i trädgårdsböcker..skrattar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards