Filifjonkans värld

Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Filifjonkan - 3 januari 2007 11:38

Gillar du ras dominobyggare i så fall varning för det Gick inte så bra för svenska damerna i skidor heller lite ras där med men de hade i alla fall snö!Såg sååå fint ut där.

Av Filifjonkan - 3 januari 2007 10:43

Damerna åker,, här skall hållas tummar återkommer så småningom

Av Filifjonkan - 3 januari 2007 10:28

Kyligt idag så sätt på tofflorna golven känns lite svalare. Här är toffla bara på ena foten idag den andra vill inte ha någon form av tryck. Stortån bestämmer där. Somnade om en timme igen skönt det.Nåväl läste runt lite på bloggarna och hamnade hos La Familia som skrev så vackert om en julgran så jag håller med om det och säger att skall jag bli "uteliggare" så skall jag sova i en pyntad port på julen med en julgran .Man får leta i portarna så hittar man kanske en då!

Av Filifjonkan - 3 januari 2007 09:17

Dagens pussel handlar om 80 bitars karameller Klickaså varsågod den som vill jag lägger det lite senare idag

Av Filifjonkan - 3 januari 2007 05:24

Det frågades om din jul varit som du tänkt dig? Så här blev svaret:Ja lagom 42.4 % Ja över förväntan 36.4 % Nej 15.2 % Nej helt åt skogen 3 % Firar inte jul 3 % Vill inte svara 0 % Totalt har 33 personer röstat. Vad Filifjonkn kan se härav så har de flesta haft en bra jul och är nöjda. Några har haft det mindre bra och där hoppas jag att den nästkommande julen blir bättre. Filifjonkan tackar alla 33 som röstat för intresset. Cum laude

Av Filifjonkan - 3 januari 2007 04:43

Godmorgon bloggers vaken Filifjonka. Har sovit som en gris tills nyss. Skönt det. Tån blöder inte längre och ser inte vätrre ut så det skall gå bra annrs får jag skicka den till väninnans katt. Det är kallt ute idag 0.2minusgrader Bilens fönster ser verkligen vintriga ut.Alldeles isiga.Har tryckt på kaffebryggaren som fräser i köket så jag och änglaspelet skall ha träff vid köksbordet en stund sen försöker nog jag somna om lite.Och där åkte tidningsbilen förbi grannen har fått sin Barometern.

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards