Filifjonkans värld

Alla inlägg den 7 januari 2007

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 22:34

att vi går till sängs .Förhoppningsvis lägger vi oss i trygg förvissning om att Sverige står kvar i morgon bitti.Så Godnatt Sverige och bloggare var ni än är. "Verba volant, scripta manent"

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 21:18

Alltså Klicka här Någon mer än jag som skall handla?..

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 19:29

Det där lär ju inte så grant,,,men saken är den att jag känner mig täppt som en osotad skorsten. Kanske förkylning eller är det allergin på gång ordentligt Hasseln är ju igång och har varit ett tag menför säkerhets skull är hyacinter bannlysta här.Det blir liksom en resonans mellan mina öron ljudet möts bakom näsan och så ekar det utåt. Fasen man är väl felskapt. Skall peta ner en treo så skall vi se !Detta har bråkat sen i natt nu. Men kan vara allt tv-tittande

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 17:35

Ja det är dags igen för dess eviga problem samma djur igen och det fortgår.Men det händer ju inte sägs det precis som kärnkraftsolyckan i Harrisburg inte heller hände.http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,969389,00.html

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 15:56

De här 2 som syns på bilden är ett favoritpar de sitter året om på mina datahögtalare. De stör inte ljudet så det gör inget alls. Har nyss haft dem nere för lite dammning samt avtorkning, De är gjorda i tyg. Gissar att Gerda Thyra känner igen dessa :) Skidinfo.Jösses de fick ta sig upp för en alptoppp och när de kom i mål på toppen så föll de som fallfrukter över mållinjen de låg i drivor.En tysk Tobias Angerer vann. En verklig prestation att ta sig uppför där.

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 14:26

Den här lilla luddgrejen fick jag för längesedan av min son. I den förvarar jag mina favoritcd skivor.Sådana som man köpt alltså. Sen har jag en bokhylla full med dem och DVD också men just denna lilla pälsplutt som jag vårdar ömt och döpt till Knubbe den ligger nära fjonkans hjärta en present från början..Det är min lilla dyrgrip. Man har sina små gömmor

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 12:45

Här är en kul hemsida att botanisera på. Sökte en sak och hittade denna finns mycket där.Tidsfördriv är det om någon villKul sida spännande på utförsåkningen...

Av Filifjonkan - 7 januari 2007 11:51

Ajaja gissa vem som har en hemsk halsbränna Det är efterdyningarna av julens matfröjder och kaffe till att lugna klena skidnerver med tur Novaluciden finns Har starkare doningar med men denna fungerar just nu Ser att solen lyser med ovanligt

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards