Filifjonkans värld

Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Filifjonkan - 8 januari 2007 12:48

Eftersom det var från Hannele så gör jag det då.. Man skall säga 5 saker man gjort varav en är osann så skall man skicka det vidare till 2 st. Har inte gjort så mycket som kan passa in här. Ja ja ni får gissa då. Skickar utmaningen vidare till Fru Fundersam och Gerda Thyra.1. Jag har dansat gammal folkdans 2. Jag har försvarat mig med en stol på ett fik.3. Har varit på en vulkan4. Jag har haft hund5. Jag har bara ett öra.Lite att fundera på vad som är osant här. En sak är det de andra är sanna

Av Filifjonkan - 8 januari 2007 11:38

Rättviksborna fick påhälsning läser jag det ramlade ner ett litet enpersoners flygplan i deras by idag . En person är förd till sjukhuset. Men den stackaren var talbar efter ett sånt fall. Hoppas det gick bra för honom på lassarettet Det föll med en rejäl smäll sades det av en som stod och sågade ved och hörde smällen .Otäckt. Dessa små plan har blivit väldigt "inne" nu att frakta sig mellan 2 punkter. De går att bygga från bygggsatser med. Rena mekanot alltså. Filifjonkan är höjdrädd numera så det är inte något för mig. Håller mig på marken.

Av Filifjonkan - 8 januari 2007 07:41

Idag är det 67 bitars motion tror det är eld som det föreställer idag. Se själva

Av Filifjonkan - 8 januari 2007 07:15

Verkar som Filifjonkan är den enda levandes kvar i bloggvärlden sista timmen i alla fall?.Märkligt

Av Filifjonkan - 8 januari 2007 06:16

Ännu svart men måndag den tänder snart upp så vi ser den nya fräscha dagen Tusan också ..vaknar genomsvettig tror jag drömmer...byter nattlinne och örngott.Upp och dricker vatten och drar efter andan... tittar ut ännu mörkt skall sätta på kaffebryggaren så vaknar jag !

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards