Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 9 januari 2007

Dagens bock kommer här! Dubbelbottnat är det

Av Filifjonkan - 9 januari 2007 13:19

Men det gäller denna lille sötnos som höll på att bli kvar uppe på mitt skåp där den stått hela julen till beskådande.Den har många år på nacken vilket man faktiskt ser.Men den hör också till min jul ett måste.Några andra sorters bockar behövs inte i det här huset det har Filifjonkan haft nog av. 2 st äkta är förbrukade redan fnissar åt det

 
 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

9 januari 2007 13:30

En bock att bocka och niga för. Så fin!
(Apropå andra sorters bockar ... så är det ju synd om Filifjonkan inte känner till någon vänlig sort ...)

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

9 januari 2007 14:25

Jag förstår att du vill ha den framme.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

9 januari 2007 15:37

Fru Fundersam.
Filifjonkan känner snälla bockar som hjälper Fjonkan att lyfta tunga saker eller trädgårdsjobb så inga problem alls. Men vill inte ha någon i huset längre ,,alldeles för jobbigt att tvätta deras skitiga kläder och fälla ner toalocket,,,fnissar..Skönt med egen kupé har så mycket divalater nu så det fungerar inte.Men har inte varit utan anbud,,heheh,

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

9 januari 2007 18:58

Nog kan det va skönt med egen kuppe! Det kan jag allt förstå. :-)

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

9 januari 2007 22:13

Jaa fjonkan har det skönt nu förstår jag,får data ifred bl.a.hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards