Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 20 januari 2007

Lördagen glider över i natt

Av Filifjonkan - 20 januari 2007 22:09

Sov på min arm natten skymmer.. en lugnande visa att stänga ögonen till.Den här dagen har varit en lugn och skön dag. Stormen de hotat oss med skall utebli och det är ju glädjande. Ännu har vi ström och telefonlösa i Småland. Telia som i folkmun numer kallas Felia( är faktiskt beredd att skriva under på det jag med.) har ju verkligen inte skött sina förpliktelser på något bra sätt. Oförskämd personal har det vittnats om av dem som ringt och sådana tilltag med breven de skickat till dem som haft telefon i 50 år eller mer på landet. Faktiskt blir man upprörd å deras vägnar. Såg också att La Familia är rätt upprörda över Felia de löver och löver bara ..Skärpning Felia annars skickar jag Mårran på er, hon fryser er till is..bara så ni vet det va! "Audemus iura nostra defendere Nu skall i alla fall Filifjonkan lägga sig så tack för idag lördag nu somnar vi du och jag!

 
 
Ingen bild

marie

20 januari 2007 22:52

Godnatt Fjonkan! Nu har det inhandlats kaffe till residenset så Fjonkan är välkommen på en tår på förmiddagen när jag vaknat. Pssst! *viskar* Har faktiskt ett par bondkakor kvar, om det kan smaka?

 
Ingen bild

dsorfi

20 januari 2007 23:06

Dsorfi's hörsel är det inget fel på,hon "slinker"in om hon får?
Natti natti fjonkan,suss så sött.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards