Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2006

Måndag morgon o ganska tyst

Av Filifjonkan - 7 augusti 2006 05:09

Man får lyssna på talböcker idag tx John Grishams Agent har jag precis börjat på nu Skall bli spännande att se vad den har att bjuda på då! .Till o med telefonen tiger still idag.Emailen är tyst ingen sexig röst säger " new mail has arrived" den brukar gapa mest hela vardagarna annars, fast jag har sorterat bort spammen inget problem längre. Mozilla lär sig snabbt vad som är vad,,kan få ett spam var 14 dag ungefär,,kan man inte klaga. Spybot programmet är uppdaterat och Adaware med.Sen nyper virusskyddet direkt grejor som är skummaoch brandväggen "håller fast dörrhandtaget "så ingen kommer in som den inte har synat i sömmarna,,Har ställt en bordskanon med som man kan skjuta skarpt med på bordet bredvid min dator samt slagit in den i stora kedjor med lås,,,fnissar,,Kanske skall man klara sig från ohyra. Telenr till Anticimex sitter på skärmen samt en burk radar står här med och flugsmällare ligger inom räckhåll. Jag är garderad,,upp till öronen :)Klart en bodygard kunde vara på sin plats med men de tar betalt per timme tror jag en stooooor peng!det får vara.Nähe nog med pladder åter till boken

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards